Heggen ♔

julstämning, äntligen

Publicerad 2013-12-21 19:49:10 i gott och blandat, vardagligt,

 
de börjar faktiskt bli lite julstämning nu och är verkligen sjukt taggad inför julafton. och de va ngr år sen jag va de sist. är väl skönt att vira de hos pappa igen, i guess.
iaf, skypar med Robin för tillfället och får väl se hur länge de blir. annars har vi klätt granen som ni ser och jag har nästan slagit in alla paket. bara farmors och Fredriks kvar. ska även skriva ngr brev som jag är medveten om inte kmr komma fram till jul, men sak samma. de överlever dom nog. tågbiljetter ska beställas oxå !

Kommentarer

Postat av: jag själv

Publicerad 2013-12-22 23:58:01

hejhej, jag bara testar

Postat av: meee

Publicerad 2013-12-22 23:58:40

hej igen gott folk !

Svar: tjo breeee
Sofie Heggen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela